Google Ads’de “Hesabınızda Ödenmemiş Bir Bakiye Var” Sorunu ?
Google Ads’de “Hesabınızda Ödenmemiş Bir Bakiye Var” Sorunu ?
Google Ocak Ayında yapmış olduğu güncelleme sonrası Algoritmadaki değişiklik sonrası Yeni açılan hesaplarda Hesabınızda ödenmemiş bakiye sorunu şekline mesaj çıkarmaktadır.
Hesabınızda Ödenmemiş Bir Bakiye Var sorunu; son 60 gün içerisinde Google Ads geliştirme ekibinin yaptığı son güncellemeden sonra oluşan ve ortaya çıkan yeni nesil bir Google Ads sorunudur. Bu geliştirme, eşikli Google Ads hesapları ile Google’a borçlandırmanın önüne geçebilmek adına yapılmıştır. Temel amaç son kullanıcıyı korumak olsa bile… Birçok kullanıcı bu geliştirmeden ötürü oldukça mağdur durumda. Peki “hesabınızda ödenmemiş bir bakiye var” sorununu nasıl çözebilirsiniz? Gelin süreci birlikte inceleyelim.
Google Ads’deki “Hesabınızda Ödenmemiş Bir Bakiye Var” Sorunu Nasıl Çözülür?
Eğer daha önce Google’a kendinizi ve hesaplarınızı borçlandırmadı iseniz, hesabınızı tekrar açtırmanız oldukça kolay. Hesabınızı açtırmak için şu adımları izlemeniz yeterli;
Sizde biliyorsunuz ki Google için vereceğiniz şeffaf cevaplar hesabınızı açılmasına yardımcı olacaktır.
- Google Ads hesabının ait olduğu Gmail hesabınıza giriş yapın.
- Google Ads tarafından size gelen “HESABINIZ ASKIYA ALINDI” e-mailini açın.*
- Hesabınızı yeniden etkinleştirmek için kalan bakiyeyi ödeyin ve bir itiraz formu gönderin kısmını bulun.
- Bir itiraz formu gönderin bağlantısına tıklayın ve yeni sekmede açılan sayfaya gidin.
- Tüm bilgilerinizi eksiksiz ve tamamen doğru olarak girin.
- Son soruda yer alan “sorunun özeti” kısmına hesabınızın yanlışlıkla askıya gittiğini, Google’a herhangi bir borcunuz olmadığını ve legal reklam verdiğinizi kısaca açıklayın.
- Tüm bilgileri doğru verir, şeffaf olursanız hesabınız maksimum 48 saat içerisinde yeniden aktif olacaktır.**